28.05.2018 ČTK
Americká společnost Coca-Cola poprvé za více než 125 let své existence uvedla na trh alkoholický nápoj.
Firma dnes začala v Japonsku prodávat tři verze citronové limonády s obsahem alkoholu od tří do osmi procent. Informuje o tom server BBC.
Coca-Cola je největším výrobcem nealkoholických nápojů na světě. Firma chce novým alkoholickým nápojem oslovit mladé spotřebitele, zejména ženy. Nový produkt je inspirován populárními japonskými nápoji kombinujícími pálenku šóčú a ochucenou perlivou vodu, jeho přesný recept však Coca-cola podle své tradice drží v tajnosti, píše BBC.
Prezident japonské součásti firmy Jorge Garduňo již v březnu upozornil, že vstup Coca-Coly do oblasti alkoholických nápojů se pravděpodobně omezí pouze na Japonsko.
29.05.2018 | Nápojářská společnost Coca-Cola HBC ČR a Slovensko dnes otevřela v pražských Kyjích dvě zmodernizované linky za více než 300 milionů korun. Bude nově vyrábět nápoje rostlinného původu, tzv. rostlinná mléka, pod značkou AdeZ pro 11 evropských států, v ČR a na Slovensku se začnou prodávat na přelomu roku.
24.05.2018 | Díky populárním farmářským trhům se v posledních letech stal hitem chléb kvasový. Přitom už v 15. století za vlády Jiřího z Poděbrad se peklo dvanáct druhů chleba. V České republice přitom máme dnes více než 700 pekáren, které vyrobí denně zhruba milion pecnů. Jak ale poznat ten skutečně kvalitní?
09.04.2018 | V Evropské unii by nemělo být nadále možné nabízet pod shodným označením výrobky různé kvality. Evropská komise (EK) totiž podle informací ČTK a Českého rozhlasu hodlá tuto středu přijít s úpravou příslušné směrnice tak, aby jasně stanovila, že dvojí kvalita produktů není v souladu s unijním právem.